Krizė yra sunkūs gyvenimo pokyčiai.
Pavyzdžiui, krizė gali būti:
- skyrybos,
- artimo žmogaus mirtis.
Jeigu patiriate krizę, Jums gali būti sunku.
Jūs galite jausti:
- daug nerimo,
- baimę,
- nežinomybę.
Tokia krizė gali trukti iki 8 savaičių.
Tai yra maždaug 2 mėnesiai.
Tačiau gali būti, kad Jūs jausitės blogai ilgiau nei 8 savaites.
Tai irgi yra normalu.
Jeigu Jūs pateksite į krizę, Jūs galite:
- įveikti krizę.
Tai reiškia, Jūs dirbsite su savimi.
Jūs spręsite savo problemas ir ieškosite atsakymų, kaip gyventi toliau.
- neįveikti krizės.
Pavyzdžiui, Jūs galite nespręsti savo problemų.
Tada Jums gali ilgai būti liūdna.
Jūs galite susirgti ir blogai jaustis.
Jūs galite nenorėti bendrauti su kitais žmonėmis.
Jeigu Jūs patyrėte krizę, Jūs galite kreiptis į mus pagalbos. Mes:
- atsakysime į Jūsų klausimus,
- suteiksime psichologo pagalbą. Psichologas yra specialistas, kuris padeda spręsti problemas. Psichologas Jus išklausys ir padės spręsti Jūsų problemas,
- padėsime bendrauti su kitomis organizacijomis, kurios irgi gali Jums padėti,
- palydėsime į kitas įstaigas, pavyzdžiui, polikliniką,
- suteiksime teisinę pagalbą.
- Teisininkas galės atsakyti į Jums svarbius klausimus.
- Pavyzdžiui, kaip parengti dokumentus teismui.
Jeigu Jums reikia pagalbos, Jūs galite:
- paskambinti mums telefonu. Mūsų telefono numeris yra +37067931930.
Mes galime su Jumis pasikalbėti:
- pirmadienį nuo 9 valandos ryto iki 17 valandos vakaro,
- antradienį nuo 9 valandos ryto iki 17 valandos vakaro,
- trečiadienį nuo 9 valandos ryto iki 17 valandos vakaro,
- ketvirtadienį nuo 9 valandos ryto iki 17 valandos vakaro,
- penktadienį nuo 9 valandos ryto iki 17 valandos vakaro.
Jeigu Jums reikia pagalbos, Jūs taip pat galite:
- parašyti mums elektroninį laišką. Mūsų elektroninis paštas yra kriziucentras@kamkc.lt
- atvykti pas mus gyvai.
Mes esame Kaune.
Mūsų adresas yra Vaidoto gatvė 115.
Visa mūsų Centre teikiama pagalba yra nemokama.
Pagalbą galite gauti:
- lietuvių kalba,
- anglų kalba,
- rusų kalba,
- gestų kalba.
Gestų kalba yra rankų ženklų kalba.
Šią kalbą naudoja žmonės, kurie blogai girdi.
Jeigu Jums reikės gestų kalbos vertėjo, praneškite apie tai iš anksto.