Jeigu Jūs jaučiatės nesaugiai, pavyzdžiui, galvojate, kad kitas žmogus gali Jums trenkti, Jūs galite kreiptis pagalbos.
Pagalbos Jūs galite kreiptis į policiją.
Tada Jūs turite skambinti telefonu ir telefone įvesti numerį 112.
Kai policija atvyks pas Jus, ji pasakys, ar Jums yra saugu likti su kitu žmogumi.
Pavyzdžiui, ar žmogus, su kuriuo esate, gali Jums trenkti.
Tačiau policija gali nuspręsti, kad Jums yra nesaugu likti su šiuo žmogumi.
Tai reiškia, kad jis kelia Jums pavojų, pavyzdžiui, jis gali Jums trenkti.
Tada policija galės jam skirti apsaugos nuo smurto artimoje aplinkoje orderį.
Apie apsaugos nuo smurto artimoje aplinkoje orderį yra parašyta Lietuvos įstatyme.
Toliau jį vadinsime Orderiu.
Jeigu asmuo, su kuriuo gyvenate, kelia Jums pavojų, pavyzdžiui, nori Jums trenkti, jis gali gauti Orderį.
Kai žmogus, kuris kelia Jums pavojų, gaus Orderį, jis:
Šis Orderis galioja 15 dienų.
Tai reiškia, kad žmogus, su kuriuo Jūs jautėtes nesaugiai, negalės su Jumis gyventi ir bendrauti 15 dienų.
Per šį laiką Jūs:
Jeigu Jums reikia pagalbos, Jūs galite:
Mes galime su Jumis pasikalbėti:
Jeigu Jums reikia pagalbos, Jūs taip pat galite:
Mes esame Kaune.
Mūsų adresas yra Vaidoto gatvė 115.
Visa mūsų Centre teikiama pagalba yra nemokama.
Pagalbą galite gauti:
Gestų kalba yra rankų ženklų kalba.
Šią kalbą naudoja žmonės, kurie blogai girdi.
Jeigu Jums reikės gestų kalbos vertėjo, praneškite apie tai iš anksto.